Zapytanie ofertowe
Pobierz zapytanie ofertowe w formacie pdf
Słupsk, dn. 2.09.2019 r.
Zapytanie ofertowe 1/08/2019
W związku z planowaną realizacją działań wynikających z realizowanego w ramach dofinansowania Projektu grantowego „Pomorski Broker Eksportowy . Kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim”, w ramach Działania 2.3 Aktywność eksportowa Osi Priorytetowej 2 Przedsiębiorstwa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zakup usługi związanej z zabudową stoiska targowego na 10. edycję Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i Wyrobów Kompozytowych – KOMPOZYT-EXPO®, 8-9.10.2019
Tytuł projektu:
„Targi EXPO 2019”
Zamawiający:
C-L Sp. zo.o., Redzikowo, ul. Przemysłowa 14, 76-200 Słupsk
Przedmiot zamówienia:
Zabudowa stoiska targowego 10. edycji Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i Wyrobów Kompozytowych – KOMPOZYT-EXPO®, 8-9.10.2019
Indywidualna zabudowa stoiska 114m2
Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CVP)
79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Elementy zabudowy | Ilość | Jednostka | |
1. | projekt, aranżacja z wizualizacją oraz wykonanie stoiskawraz z instalacją wodną i elektryczną | 114 | m2 |
2. | wykładzina dywanowa | 114 | m2 |
3. | gablota narożna obłożona płytą meblową | 1 | szt. |
4. | gablota prosta obłożona płytą meblową | 1 | szt. |
5. | lada z blatem z płyty meblowe | 1 | szt. |
6. | krzesła 60 szt. | 60 | szt. |
7. | stoliki 16 szt. | 16 | szt. |
8. | hoker 3 szt | 3 | szt. |
9. | regały 3 szt. | 3 | szt. |
10. | fotele 5 szt | 5 | szt. |
11. | drzwi szklane 2 sz | 2 | szt. |
12. | zlew z elektrycznym podgrzaniem wody | 1 | szt. |
13. | witryna 1 | 1 | szt. |
14. | kostkarka | 1 | szt. |
15. | duża lodówka na zapleczu, | 1 | szt. |
16. | 3 telewizory | 3 | szt. |
17. | 2 ekspresy do kawy | 2 | komplet |
18. | zestaw kawowy (filiżanka+ spodek) | 72 | komplet |
19. | Oświetlenie: metal halogeny, lampki LED na wysięgnikach | 1 | komplet |
20. | Kwiaty, donice led | 5 | komplet |
Pozostałe elementy wg indywidulanego projektu
Informacje o ogłoszeniu:
1). Miejsce i sposób składania ofert: oferta musi być złożonaw formie pisemnej, dostarczona za pomocą poczty elektronicznej agnieszka@c-l.pl (liczy się data i godzina wpłynięcia na podany adres) lub poczty tradycyjnej na adres C-L Sp. o.o., Redzikowo, ul. Przemysłowa 14, 76-200 Słupsk
2). Termin składania ofert: 7 dni od dnia upublicznienia zapytania ofertowego, licząc od dnia następnego po upublicznieniu. Za datę wpływu uznaje się datę dostarczenia oferty do Zamawiającego. Ostateczny termin składania ofert upływa 9 września 2019 r. Po złożeniu oferty Oferent nie ma możliwości dokonywania zmian w ofercie lub jej wycofania.
3). Oferta musi spełniać poniższe warunki:
- musi zostać złożona w języku polskim
- musi zawierać nazwę i adres Oferenta oraz datę sporządzenia oferty
- musi zawierać termin ważności oferty oraz warunki i termin płatności
- musi zawierać wartość oferty wyrażoną w polskich złotych
- musi zawierać projekt techniczny
- musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy
- nie dopuszcza się składania ofert częściowych
- nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
4).Tryb zamówienia: zamówienie będzie udzielane w trybie postępowania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności 1.1.1 Wytycznych dla Grantobiorców dotyczących udzielania zamówień
5). Warunki zmiany umowy: przewiduje się możliwość zmian warunków umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Przewiduje się możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych lub przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy )np. zmiana terminu targów przez organizatora)
6). Harmonogram realizacji zamówienia: wykonanie przedmiotu zamówienia do 4.10.2019 r.
Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
- posiadają potencjał finansowy, techniczny i organizacyjny do prawidłowej realizacji zamówienia
- dysponują zasobami ludzkim zdolnymi do wykonania zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym
- w okresie nie wcześniej niż okres ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 3 usługi o tożsamym zakresie
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 oraz wykazu wykonanych usług. Do wykazu należy dołączyć dowody na ich wykonanie wraz z referencjami odbiorców niniejszych usług.
W postępowaniu nie mogą brać udział Oferenci, którzy :
- stworzyli sztuczne warunki celem uzyskania dotacji lub zamówienia
- w stosunku do których ogłoszono upadłość lub otwarto likwidację
- którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowanie i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą , polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
e) pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Oferenta stanowiącego załącznik nr 2
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji:
Kryteria ceny:
C- cena 70%
Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena netto
C= Cena netto najtańszej oferty/oferowana cena netto x 60pkt
Kryterium terminu płatności:
P-termin płatności 10%
W kryterium ma miejsce analiza zadeklarowanych dni kalendarzowych:
Do 14 dni 0pkt
15-30 dni 5 pkt
31 dni i więcej 10 pkt
Kryterium przedstawionej wizualizacji stoiska:
W- Ocena przedstawionej wizualizacji stoiska zostanie przeprowadzona przez min. 3 osobowy zespół 20%
Punkty będą przyznawane wg schematu:
1 miejsce 20 pkt
2 miejsce 10 pkt
3 miejsce 5 pkt
4 i kolejne miejsca 0 pkt
Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana z najwyższą liczbą uzyskanych punktów, obliczona wg wzoru:
O=C+P+W
O-całkowita liczba punktów
C- punkty kryterium Cena
P- punkty kryterium Termin płatności
W- punkty kryterium Wizualizacja
W przypadku gdy najkorzystniejsza oferta w całości przekroczy budżet przeznaczony na działania będące przedmiotem zapytania, Zamawiający może podjąć negocjacje z oferentami.
Załączniki:
1) wzór oświadczenia o zdolności do wykonywania zamówienia załącznik nr 1
2) Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 2
Lista dokumentów wymaganych od Oferenta
1) oświadczenie o zdolności do wykonywania zamówienia – załącznik nr 1
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2
3) oferta z wyceną
4) wstępna wizualizacja stoiska
5) Wykaz wykonanych usług wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały należycie wykonane (zdjęcia, referencje)
Wiceprezes Zarządu
Agnieszka Zduńska